Prima pagină > Bune si rele in Bucuresti, sex > Prostitutie langa Academia de Politie

Prostitutie langa Academia de Politie

La doi pasi de Academia de Politie „Alexandru Ioan Cuza” din Capitala, langa restaurantul Parcul Privighetorilor, ofertantele de servicii sexuale contracost isi fac linistite meseria. Zilnic, doua tinere in tinute provocatoare si miscandu-si lasciv fesele raspund nevoilor celor interesati, zona fiind strabatuta in general de oameni cu ceva bani sau autoritate publica. Dupa ce Ministerul Mediului a interzis romanilor de la bloc sa mai intre cu Dacia si sa faca gratare in padurea Baneasa peisajul a ramas aparent pustiu si ferit de ochii indiscreti, deci ideal pentru practicarea amorului in aer liber de placere sau contracost. Am aflat ca tarifele sunt si ele ceva mai crescute decat cele de pe centura de Sud a Capitalei intre 75 Ron si 150 iar la trei partide normale primesti bonus un sex oral. Zona este buna si din punct de vedere al clientilor, iar preturile sunt accesibile muncitorilor de la santierele noilor cartiere de locuinte.

Categorii:Bune si rele in Bucuresti, sex Etichete:,
  1. 06/08/2008 la 3:47 pm

    adrian.ai trecut pe-acolo de curand de esti asa informat?:D

  2. 06/08/2008 la 4:25 pm

    cam da, saptamanal sunt pe acolo, daca nu ma mai vrei ma duc si eu unde pot. 🙂

  3. 08/08/2008 la 12:40 pm

    ”iar la trei partide normale primesti bonus un sex oral” vai, am lesinat de ras…. negustoresele astea 🙂

  4. 08/08/2008 la 6:56 pm

    truckme : te tocmesti la fel ? ;;) cine stie poate o sa`ti fac o vizita 😀

  5. 04/09/2008 la 6:27 pm

    cam ce anume vrei sa sugerezi adi ??? Eu mai blonduta asa in creierasii mei, te rog explica-mi tu mie cam ce anume inseamna ultimul tau comentariu.

  1. 04/09/2008 la 4:28 pm
  2. 25/09/2008 la 2:25 pm

Lasă un comentariu