AUDIENȚE. Alegerile au crescut audiența posturilor de știri în luna noiembrie
Alegerile pentru Cotroceni s-au simțit puternic în audiența posturilor de știri. Toate au avut creșteri semnificative de audiență, după cifrele la nivel urban, pe care Paginademedia.ro le prezintă în continuare. Multe dintre ele au urcat în clasamentul general.
Digi 24 are în intervalul de maximă audiență cea mai spectaculoasă creștere: o dublare audienței din luna octombrie și o urcare de pe locul 18, pe 12. Realitatea TV a urcat patru locuri, iar România TV două poziții. Antena 3 rămâne seara cel mai vizionat post de știri, în creștere față de octombrie.
După media pe zi, se remarcă Realitatea TV: șase locuri urcare. Digi 24 sare ziua patru locuri, iar B1 urcă trei locuri.
Continuare cum a evoluat audiența posturilor de știri în luna noiembrie, dar și care a fost clasamentul general al stațiilor de televiziune.
După media în PRIME-TIME (intervalul de maximă audiență, 19.00-23.00), în mediul urban:
Antena 3: 441.000 de telespectatori în medie pe minut pentru postul de știri al Intact, o creștere de 60.000 de persoane, în comparație cu luna octombrie. Are cea mai bună poziție în topul general dintre stațiile de știri: locul 4.
România TV: postul deținut de Sebastian Ghiță a urcat în noiembrie pe locul șase, față de opt, în octombrie. A avut în noiembrie, seara, la orașe, o medie de 214.000 de telespectatori pe minut, un plus de 55.000 de telespectatori față de luna octombrie.
Realitatea TV: Față de luna octombrie, Realitatea TV trece, seara, în fața B1 TV. Postul urcă în noiembrie pe locul opt, față de poziția a douăsprezecea, pe care o ocupa în octombrie. În cifre absolute: 154.000 de telespectatori media pentru Realitatea TV, plus de 67.000 de telespectatori.
B1 TV: Se menține, seara, pe locul 11. Are în noiembrie, la nivel urban, o medie de 118.000 de telespectatori pe minut, față de 92.000 în octombrie.
Digi 24: Postul de știri al RCS este surpriza lunii noiembrie. În octombrie, era pe locul 18 în clasamentul general. În noiembrie, a urcat seara pe locul 12. În octombrie, avea o medie în Prime-Time de 45.000 de telespectatori pe minut. În noiembrie, a înregistrat 98.000 de telespectatori, adică un plus de 53.000 de persoane.
Pentru mai multe detalii despre audientele lunii Octombrie si Noiembrie @ Pagina de media