Vecine Lidl, bine te-am găsit
Profi a deschis la sfârşitul lunii iulie un magazin la Topliţa, primul deţinut de retailer în oraş şi al doilea în judeţul Harghita. Pe faţada magazinului, un banner publicitar adresează un mesaj concurentului direct din oraş, Lidl.
„Vecine Lidl, bine te-am găsit”, este mesajul cu care Profi vrea să fure din clientela magazinului Lidl. Strategii care ţintesc direct concurenţii nu au mai fost folosite până în prezent în România de alte reţele din comerţul modern.
Deşi distanţa dintre magazine este de mai bine de un kilometru, cei de la Profi au montat afişe publicitare în apropierea pieţei agroalimentare din oraş, loc în care funcţionează supermarketul Lidl, pentru a-şi anunţa venirea la Topliţa.
Ce ți-e și cu concurența asta acerbă… 🙄
Mi se pare foarte,foarte,foarte amuzant cum apar magazine peste noapte :))
care cum prind un market de cartier mai maricel mai pun de un magazin facand parte din lant :).
Chiar ma intrebam cand si cine o sa porneasca pe la noi moda mesajelor directe intre concurenti 😀