Prima pagină > news, personale, Sport, Unde mergem ? > Am fost la Parc Aventura Comana

Am fost la Parc Aventura Comana

In acest weekend am fugit iar din Bucuresti, de data asta am ales o locatie mai apropiata, si anume la Parc Aventura Comana la doar 40 km si aproximativ 30-40 minute de mers cu masina.

Parcul Aventura Comana e pe strada Gellu Naum nr 607 in comuna Comana (cum vii dinspre Bucuresti, tii tot inainte drumul, la rond faci stanga si dupa ce intri in comuna faci dreapta vizavi de primarie).

Traseu Bucuresti – Parc Aventura Comana (google maps)

Ce se poate face in Parc Aventura Comana :

Plimbare cu barca si caiacul pe Delta Neajlovului

Piste pentru biciclete in cadrul Parcului Natural Comana

Parcul de aventura de la Casa Comana cuprinde doua trasee pentru copii si trei trasee pentru adulti de dificultate progresiva (usor, mediu si dificil) si o tiroliana peste lac.
Parcul include o serie de elemente suspendate la diferite inaltimi, elemente care se parcurg folosind echipamentul corespunzator prin traversare sau catarare.

Teren de sport la Casa Comana – Teren de sport-multifunctional – cu iluminat nocturn

Calarie la Casa Comana – Casa Comana pune la dispozitie oaspetilor cai pentru amatorii de calarie.

Plimbare cu trasura – Pentru o experienta unica a unei plimbari cu trasura sau sania – iarna.

Loc de joaca pentru copii – La Casa Comana cei mici se pot juca in voie in locul special amenajat, iar aparatele de fitness montate in aer liber permit persoanelor de toate varstele sa isi fortifice, tonifieze si imbunatateasca starea corpului prin exercitii fizice.

Se mai putea inchiria arc + sageti pentru tras la tinta insa nu am vazut niciun pret afisat ….

Si ceva preturi actualizate :

Barca cu vasla – 35 ron/ora
Barca cu motor electric – 10 euro/30 min (45 ron/30 min)
Caiac cu 1 loc – 25 ron/ora
Caiac cu 2 locuri – 30 ron/ora
Caiac cu 3 locuri – 35 ron/ora
Echitatie – 50 ron/ora
Pescuit sportiv – 100 ron/12ore (grupuri organizate)
Teren de tenis – 50 ron/ora
Teren de tenis nocturna – 100 ron/ora
Plimbare cu trasura – 120 ron/ora
Plimbare cu trasura pana la Manastire – 50 ron

  1. bursucel
    29/07/2013 la 11:36 am

    Da’, bine, măi… Așa fac unii, dau bir cu fugiții și-apoi le fac în ciudă ălora de-au rămas pe baricade! 😀

  2. 29/07/2013 la 11:39 am

    pai am zis sa ma sacrific pentru binele comunitatii, daca „unii raman pe baricade” eu am ales sa ocolesc baricadele

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

