Prima pagină > personale, Unde mergem ?, Video > In vizita la Circul Bellucci @ Mamaia

In vizita la Circul Bellucci @ Mamaia

Dupa cum va spuneam in weekend-ul trecum am fost la mare, si cum nu am mai fost pe la un circ de cand eram copil am zis ca trebuie sa retraiesc aceasta experienta.

Iata ce a iesit la Circul Bellucci din Mamaia 🙂

  1. bursucel
    25/07/2013 la 8:50 pm

    Te-ai lăsat tu legat??? 😯
    Da cine-a mai avut Guler ca al tău?! 😎

  2. 25/07/2013 la 9:03 pm

    M-am lasat … Nu puteam sa refuz. Asa guler sincer nu mai vreau in veci, poate doar la vre-o functionara sau vanzatoare acra :))

  3. bursucel
    25/07/2013 la 9:18 pm

    Bietele de ele… dacă scapă tefere și trec și de Protecția animalelor, se lipesc de material pentru geantă de fițe! 😆

  4. 25/07/2013 la 9:34 pm

    aaa da, clar fite fite insa ma bazez ca nu vor scapa tefere 😀

  5. JalDream
    26/07/2013 la 11:31 am

    gogule nu stiu ce naiba a fost in capul tau sa urci pe scena 🙂 mai ales ca stiai de prezentarea animalelor

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

