Prima pagină > news > Orange isi bate joc de clienti

Orange isi bate joc de clienti

Cum scoate bani Orange pe cârca clienților?
Simplu, punându-i să apeleze la un număr contracost, 50 centi pe minut și ținându-i la telefon o oră și 30 de minute. Păi nu ?

Pățită de Iulia

Categorii:news Etichete:, ,
  1. 20/07/2013 la 3:33 pm

    Si mai au si alte variante care mai de care mai inventive in asa fel incat sa nu ii poti prinde. Eu am incarcat cu bani (7euro) varianta electronica de incarcare, si cand mi s-a facut transferul de pe aparat pe telefon imediat mi s-au transformat in optiune cu mii de minute de care eu personal nu aveam nevoie. Initial am invinuit persoana din magazin care facuse operatia, dar ulterior mi-a demonstrat destul de clar ca nu era vinovata. Am sunat, la Orange, dar …………prinde orbul scoate-i ochii. Nu ai cu cine sa discuti. Ar trebuii sa facem un blog sa ne unim si sa strangem experientele acestea pentru a fi analizate mai departe.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

