Prima pagină > Monden, news, personale, Sport, Unde mergem ? > Master la Wizz Air Sport Arena Streetball

Master la Wizz Air Sport Arena Streetball

In acest weekend a avut loc ultima batalie pentru Master la Wizz Air Sport Arena Streetball, din pacate sambata echipa din care am facut parte nu a putut trece de faza grupelor (nu avem nicio scuza insa a fost prima data cand am jucat in aceasta echipa iar ora a fost cam tarzie 22:40), din 3 meciuri am pierdut 2 si am castigat unul singur.

Duminica a avut loc Cupa presei si a partenerilor unde am jucat ceva mai bine si am reusit sa terminam pe locul 2.

Urmeaza Raiffeisen Bank Bucharest Challenger, 27-28 iulie, Piata Universitatii 🙂

 

  1. 15/07/2013 la 9:43 pm

    Cat costa inscrierea la aceste campionate? N-am gasit informatii despre.

  2. 15/07/2013 la 11:06 pm

    Nu costa nimic, trebuie sa iti faci cont pe http://www.3la3.ro si sa iti inscrii echipa dupa care sa dai invite in echipa celorlalti colegi

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

