Prima pagină > Diverse > Primul call-center pentru corporatişti

Primul call-center pentru corporatişti

După ce a primit nenumărate solicitări în acest sens, o companie de telefonie vine în sprijinul corporatiştilor! Începând de mâine, aceştia pot beneficia de asistenţă tehnică în limba lor maternă, romgleza. Astfel, cunoscutul mesaj de întâmpinare a fost suplimentat cu indicaţia “Pentru limba romgleză, apăsaţi tastele 1 şi 2 simultan”.

Operatorii special antrenaţi pentru a răspunde solicitărilor în romgleză, majoritatea şi ei corporatişti, spun că a fost foarte uşor să înveţe terminologia specifică: “În loc de ‘Bună ziua, ce problemă aveţi?’ trebuie să spunem ‘Bună ziua, faceţi-mi vă rog un briefing în legătură cu issues-urile dumneavoastră’. După ce rezolvăm situaţia, ne luăm la revedere şi le reamintim clienţilor că feedback-ul userilor e un veritabil boost pentru team spirit-ul nostru”, a explicat un angajat.

Dacă măsura se bucură de succes, aceeaşi companie susţine că ar putea introduce o linie de asistenţă în limbă de lemn, destinată politicienilor. “Aceasta nu va rezolva problemele nimănui, ci le va tărăgăna ani de zile, până când cuţitul ajunge la os”.

Anunțuri
Categorii:Diverse Etichete:, , ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: