Prima pagină > Funny > Jurnalul corporatistului

Jurnalul corporatistului

În fiecare zi fur câte un sul de hârtie igienică de la muncă. Nu pentru că aş avea nevoie. Pentru că pot. Le adun. Într-o zi o să înfăşor toată clădirea asta de birouri în hârtie igienică furată şi o să-i dau foc, doar ca să văd cum arde.

Azi fac un an de când sunt angajat. Am un calculator. Nu ştiu clar ce ar trebui să fac la el. Nimeni nu observă că nu muncesc. În schimb, dacă întârzii mai mult de 10 minute, primesc penalizare la salariu.  De 4 luni învăţ de pe forumuri cum să fac bombe din consumabile de birou.
În primele 8 luni nu puteam să mă uit pe forumuri că nu aveam cont, şi nu puteam să mă loghez pe calculator. A durat 8 luni să îmi facă cont.
Cartelă de intrare încă nu am. Merge mai greu cu cartela de intrare. Birocraţie. Ca să merg cu liftul trebuie să pândesc pe cineva care are cartelă de intrare.
Azi am mers cu liftul cu un tip care m-a recunoscut. Mi-a spus că lucrează la biroul lipit de biroul meu de când m-am angajat. Eu nu l-am văzut în viaţa mea.
Am descoperit o tehnică de dormit cu ochii deschişi.
Mă rog, nu e chiar dormit. Trag tuş de imprimantă pe nas şi îmi ţin respiraţia până se absoarbe. Astfel intru intr-un fel de comă rigidă, cu ochii deschişi, care ţine de la pauza de masă până la 5 dup-amiaza, când mă trezesc vomitând violent fix la timp să plec acasă.
Nimeni nu ştie, dar uneori beau toată apa de la dozator singur. 20 de litri. Nu cred că e sănătos, dar vreau să fac pagubă. Fix 100 de pahare. Beau un pahar în 15 secunde. Îmi trebuie  o pauză de 10 secunde între pahare şi după 4 pahare trebuie să urinez, ceea ce îmi mai ia un minut, cu tot cu drum.
Cum ceilalţi colegi de obicei mai beau 10-15 pahare, îmi ia puţin peste o oră să golesc un dozator de apă. Dacă sunt în putere şi cu chef, golesc 3 dozatoare pe zi.
Avem cabinet medical la muncă. Doctoriţa nu-şi poate explica de ce nu mai am absolut deloc floră intestinală. Ce proastă e.
A venit tipul care aduce pachete. Mereu sper să fie o grenadă, şi să fie pentru mine. Dar niciodată nu e. Îmi dau seama că de fapt nu vreau să AM o grenadă. Vreau să FIU o grenadă.
La cantină există o cutie de sugestii pe care scrie „Cum credeţi că am putea să îmbunătăţim experienţa pe care o aveţi la cantina noastră?”. Le-am scris că singurul mod în care aş putea avea o experienţă plăcută legată de cantină ar fi dacă aş fi complet altă persoană, în alt loc, preferabil o insulă cu multă verdeţă, care nu a auzit niciodată de cantina asta. Şi ar ajuta şi ca mâncarea să nu aibă gust de parcă am gătit-o eu.
Am semnat cu numele tipului din lift. Prea se dădea el şmecher că mă recunoaşte şi eu nu îl recunosc pe el. Dacă într-un an de zile a avut timp şi chef să memoreze feţele oamenilor din acelaşi birou cu el, înseamnă că e mai puţin nefericit decât mine, ceea ce e  foarte arogant din partea lui.
M-am lăsat de fumat. Nu că nu mi-ar plăcea să fumez. Îmi place foarte tare. Doar că nu suport oamenii care se adună la locul de fumat.
Astăzi o tipă care fuma a călcat strâmb, s-a împiedicat şi şi-a scăpat ţigara pe ciorapi.
A fost cel mai frumos lucru care mi s-a întâmplat toată săptămâna.
Categorii:Funny Etichete:, , ,
  1. 13/03/2013 la 11:00 am

    tare

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

