Prima pagină > Funny, personale > Puteri extrasenzoriale

Puteri extrasenzoriale

Ei bine…. greu e cu femeile astea. Iti zice : “Nu …stai linistit… ca poti veni la ce ora vrei tu …stai cu baietii nu e nicio problema” . Toate bune si frumoase… pana cand …pff..stai ca nu e asa! “Ai intarziat… la ce ora ai venit ? Vaii cat de mult ai stat …si ai mai si baut… “
Imediat se rupe filmul …. nu stii ce sa mai zici … incepi sa te simti vinovat. “Poate nu trebuia sa stau asa de mult… poate nu trebuia sa beau.Dar ….. totusi mi-a zis ca nu se supara…” S-a suparat. Incerci sa ii explici ..dar e in zadar. Probabil ca ar trebui sa ii citesti gandurile ..dar cum deocamdata nu poti … ramane doar sa astepti ziua in care o sa ti se dezvolte puterile extrasenzoriale.
Sau ……. stai ! Oare asa ar trebui sa fie iubirea? Sa stii ce vrea partenerul tau ? Sa ii citesti gandurile? Nu stiu …. probabil ca da …numai ca uneori chiar e imposibil …. iar femeia inca ramane o enigma.

Categorii:Funny, personale Etichete:, , ,
  1. galuska
    24/01/2013 la 8:35 am

    ai suparat fata, golanule? 🙂
    femeile trebuie intelese printre randuri, de exemplu, daca o intrebi ce are de e suparata si zice nu am nimic, de fapt vrea sa spuna ca ii vine sa-ti crape capul 🙂

  2. 24/01/2013 la 9:49 am

    Oare cat sa intelegem ? Noi incercam insa chiar nu suntem roboti si mai mult de atat chiar nu am glob de cristal care sa imi zica una alta ….

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

