Prima pagină > personale > Tu „k” & „tz”, eu „ignore” :)

Tu „k” & „tz”, eu „ignore” :)

M-am saturat de mesajele „messengeresti” asa ca de acum inainte pentru a primi un raspuns trebuie sa scrii corect gramatical, sa ai cursivitate in limbaj pentru o usoara citire si intelegere a propozitiilor, fara „k”, „tz” in propozitii sau alte eminescienitati messengeresti care sa innegureze mintea in absolut.
Categorii:personale Etichete:, ,
  1. 25/11/2010 la 6:11 pm

    Aicea nu sut cam deacord cu tine, eu sti prea bine am inceput de mult cu netul si mi se pare mai usor sa scri „k” decat „ca” si faza cu „tz” m-am obisnuit asa de mult timp si chiar imi este greu sa ma dezobisnuiesc, de multe ori si pe blog scriu asa, din obisnuinta. Deci concluzia mea nu toata lumea scie asa din cauza massengerului si dinastea ptr ca eu multi ani nu l-am utilizat ptr ca era o chestie ce nu imi place !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

