Prima pagină > Funny, Monden, Muzica > Sensual in scandal cu Emy !

Sensual in scandal cu Emy !

De Simona Sensual am mai auzit pentru ca am mai scris despre ale ei perle, insa de Emy, sincer nu si nici nu imi pare rau :). Aseara la Capatos, cele doua blonde au avut o discutie inteligenta din care nu au lipsit „complemente”  precum „prostituata, tarfa, ai cantat la flaut cu gusa” etc etc 🙂

Sensual in scandal cu Emy – totul bine si frumos (cat de frumos ? nush 🙂 )

„A facut-o prostituata” – adica Sensuala a scos-o la produs pe Emy ? :), astea au ajuns sa se scoata una pe alta la produs 🙂

ps: era sa uit de Raluca de la Bamby, alta tarfa, prostituata, pardon cantareata 🙂

  1. ada
    13/05/2010 la 8:34 am

    emi e o panarama

  2. 17/10/2013 la 1:25 am

    Io mă abțin, că nu le cunosc, slavă Domnului! 😉

  1. 04/09/2013 la 1:39 pm

Lasă un răspuns

