Prima pagină > blogosfera, news, personale > Scrisoare intre angajat si angajator :)

Scrisoare intre angajat si angajator :)

In luna februarie a acestui an a aparut o scrisoare a unui angajat al lui Vantu in urma intarzierilor platii salariului ce se poate citi aici . Si cum raspunsul s-a cam lasat asteptat va invit la o mica lectura 🙂

Scrisoarea lui Sergiu Toader

“Draga Angajat La Vantu,

Nu stiu daca existi cu adevarat si nici macar nu stiu daca lucrezi cu noi. Stiu sigur insa ca esti Cel Mai Stupid Angajat Al Lui Vantu, cel mai neinformat jurnalist si cel mai neajutorat subaltern ( as fi scris coleg, dar colegii mei  nu sunt nici stupizi si nici neajutorati). Altfel, ai fi participat la cele trei sedinte (doua in luna martie, una in aprilie) in care am anuntat ca vor fi intarzieri la plata salariilor, ai fi avut acces la comunicarile interne despre data platii acelorasi salarii, ai fi aflat despre plata cu prioritate  a unor colegi, despre nenumaratele explicatii pe care le-am dat si pe  care sunt obligat sa le dau.

Poate ai fi aflat si despre gesturi extraordinare pe care le-ai fi putut admira!  Si poate ca ti-as fi impartasit si tie  bucuria mea legata de faptul ca am reusit, impreuna cu alti cativa colegi, printre care si Catalin,  sa dam salariile si in aprilie, chiar daca, este adevarat, cu intarziere. Daca as fi primit premiul Pulitzer, nu as fi fost atat de bucuros.Tu, nu vei intelege niciodata aceasta bucurie;  de fapt, nici nu cred ca te-ai bucurat vreodata , iar de felul tau  cred ca esti foarte trist; acum, un trist al carui salariu mai si intarzie! Pentru colegi,  sunt solutii! Pentru stupizi, nu!

Stupidul a folosit intranetul pentru a transmite acest mesaj. I-am raspuns eu, alt stupid, folosind aceeasi retea si obligandu-va si pe voi, intr-un fel, sa cititi tampenii, pentru ca ma revolta minciuna, prostia si frica. Va multumesc  pentru intelegere si va asigur de toata admiratia mea pentru
modul in care ati ales sa traim impreuna inclusiv o criza. Despre data platii salariului nu suflu o vorba ca afla si Stupidu’!

Sergiu Toader”.

sursa: http://www.reportervirtual.ro (sau intranet pentru angajatii Realitatea Catavencu)

  1. Profesoru`
    11/05/2010 la 11:06 am

    Buna ziua domnule Toader,
    Si eu sunt unul din tepuitii lui Vantu, care le-a facut cruce atat salariilor promise cat si a celor compensatorii ca sa aveti dumneavoastra sa va luati leafa de sef competent. Am citit scrisoarea de mai sus catre unul din fostii mei colegi si am realizat ca v-ati gresit vocatia. Sunteti mult mai potrivit pentru o functie de conducere intr-un abator de porci decat intr-o institutie media, presupun ca v-ati simti in largul dumneavoastra. Am decis azi sa trec numerele managementului pe fisa de la banca pentru a le explica dumneavoastra de ce nu vreti sa imi dati banii care mi se cuvin prin contractul semnat intre mine si Realitatea-Catavencu. In acelasi timp m-am gandit ca o sa ma mut la dumneavoastra in casa pentru ca nu mai am bani de chirie. Stati linistit ca nu imi place sa stau intr-o cocina …desi dupa limbajul pe care l-ati folosit si un urecheat grohaie mai frumos. E greu sa intelegeti ca nu toata lumea l-a sarutat cu foc pe SOV in partile sensibile pentru a avea bani ? Nu intelegeti ca nu toti avem banii dumneavoastra ? Consider ca toti angajatii RC sunt “stupizi” ca va suporta, dar saracii nu au ce face.

  2. adina
    11/05/2010 la 11:15 am

    sergiu, fac parte din trustul in care te-ai lansat, esti penibil!
    cine te crezi? cum poti sa te adresezi asa oamenilor care au muncit la fel de bine ca si cum promosiunile tale, via patron, ar fi stat in picioare?
    ss-ti fie rusine, nu mai detaliez!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

