Prima pagină > news > Studiu: Pe ce toaca romanii banii

Studiu: Pe ce toaca romanii banii

Dam mai multi bani pe bere decat pe detergenti, preferam magazinele cu discount si suntem mai atenti la preturi, dar bugetul de cheltuieli lunare este in crestere fata de anul trecut, in ciuda crizei.

Acestea sunt concluziile celui mai recent studiu Shopper Trends, realizat de AC Nielsen. Doua miliarde si jumatate de euro – atat s-a cheltuit in Romania anul trecut pe tigari si pe bere, potrivit studiului Shopper Trends 2009, realizat de compania de cercetare de piata AC Nielsen. Sume mult mai mici au fost cheltuite pe racoritoare, apa minerala, mezeluri sau ulei: daca anul trecut am dat pe tigari 1,8 miliarde de euro, am baut in schimb racoritoare in valoare de numai 636 de milioane de euro, apa minerala de 253 de milioane, am cumparat detergent de 171 de milioane si ciocolata tablete de 127.

Una peste alta insa, dificutatile ultimelor luni nu par sa-i fi facut mai cumpatati pe consumatori atunci cand merg la cumparaturi: daca in 2008 cheltuielile totale pentru gospodarie ajungeau la 624 de lei pe luna, acum se ridica la 738 de lei. Media creste in Bucuresti, unde bugetul de cheltuieli ajunge la 815 lei pe luna.

Categorii:news Etichete:, , , ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: