Prima pagină > auto > SEAT Leon FR 2.0 TFSI

SEAT Leon FR 2.0 TFSI

Dat fiind designul actual al gamei Seat, unde toate modelele tind sa fie variatiuni pe aceeasi tema, si anume Salsa, Leon are un sarm aparte. Deosebirea dintre Leon FR si un Leon simplu este asemanatoare cu cea dintre o Lancia Delta din 1986 si versiunea Integrale. Sau cea dintre un om activ si un sportiv de performanta.

La exterior se observa o agresivitate controlata, cu un aspect compact. Farurile alungite au lampile montate pe un suport negru si arata de parca ar fi o pereche de ochi incruntati. Spoilerul frontal are prize de aer suficient de mari pentru a asigura fluxul de aer necesar eliberarii celor 180 CP din motorul de 1,8 litri supraalimentat. Este vorba de acelasi motor ce se gaseste pe celelalte modele ale grupului VAG, ce isi fac veacul prin clasa compacta: Volkswagen Golf GTI, Skoda Octavia RS, Audi TT, Audi A3 quattro.

Jantele din aliaj usor cu cinci spite duble sunt de culoarea titanului si au un efect vizual foarte placut, agresiv, dar elegant in acelasi timp, adaugand mai mult dinamism aspectului exterior. Odata ajuns in interior, te intampina un design “old school” spartan, dar functional. Practic, pe bord gasesti blocul instalatiei audio si pe cel al instalatiei de climatizare. Atat. Nimic in plus. Doar strictul necesar pentru secolul XXI.

Desi nu impresioneaza cu nimic vizual, sistemul audio este foarte performant, cu un sunet clar si puternic, fiind peste media clasei sale. Meritele sale sunt cu atat mai mari, daca tinem cont de vechimea modelului, care a aparut intr-o perioada in care CD-player-ul era o optiune foarte costisitoare. Practic, cu banii dati pe un CD-player de la producator, puteai achizitiona un sistem performant. Acceleratia este puternica, dar nu este brutala si nu surprinde soferul, de multe ori neexperimentat, aici facand referire la pustii care au trecut de majorat si au primit cadou de la tati un Seat Leon FR cu care sa se joace pana capata ceva experienta.

Franele nu dau semne de oboseala, cel putin in utilizarea normala iar la capitolul stabilitate, sta foarte bine peste tot. In linie dreapta, in curbe, la vale, la deal. Il duci unde vrei si va sta pe strada ca un atlet pe pista de 100 de metri plat. Te va duce unde vrei, repede si sigur. Ce poti sa faci cu un Leon FR? Nu poti cara porumb cu el. Nu are masute pliabile in spatarele scaunelor si nici zecile de buzunarele ale monovolumelor. Nu poti sa te pui cu un AMG sau un M. Dar poti demonstra ca stii ceva despre masini si nu ai nevoie de o emblema pe capota ca sa fii cineva.

Sursa: TopGear.Ro

PS: Noile modele ale gamei sport de la Seat, Ibiza FR si Leon CUPRA, vor fi prezentate in premiera la Salonul Auto de la Barcelona (7-19 mai, n.r.), ambele fiind doua dintre cele mai asteptate automobile din această clasa, potrivit unui comunicat de presa.

Categorii:auto Etichete:,
  1. Florineatza
    26/04/2009 la 1:37 pm

    nu tre s aai o galagie dee armasari sub capota ca sa te simti in siguranta cu o astfel de masina…. dar nici puturoasa nu este ori cat de slaba ar fi motorizarea… poate nu o sa ajunga atat de repede la 100km/h dar cu siguranta… pe vre-o autostrada din germanica vei putea alerga cu o viteza destul de rezonabila (200km/h)
    eu am modelul vechi dar sincer daca ash putea face din aceste doua modele de leon cu siguranta ashi lua partea din fata a noului leon cu spatele modelului precedent

  1. 26/04/2009 la 1:22 pm

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: