Prima pagină > Diverse > Tiganii, problema vesnica a Romaniei !

Tiganii, problema vesnica a Romaniei !

Urasc tiganii. Probabil sunt xenofob si rasist, nici eu nu mai stiu … . Am tot dreptul din lume sa fiu asa. Cateva fapte ma indreptatesc sa spun asta: mai mult de jumatate din infractorii romanaiei sunt tigani si stau la puscarie pe banii tai fraiere!, un mare om de fobal a fost omorat de tigani la sacele pentru ca le ceruse inapoi mingea pe care o furasera, intr-un sat plin pe jumatate cu tigani fara pamant animalele acestora erau cel mai bine hranite, tot un tigan a omorat o italianca si prin asta a facut ca Europa sa ne arate curul … Noi farierii cei multi ai Romaniei, le toleram excesele gretoase. L-am vazut pe Madalin Voicu servindu-ne vrajeli de genul ca tiganii trebuie integrati prin programe guvernamentale platite tot din banii nostri, l-am vazut pe Cristian David spunand ca raspunderea in fata legii e individuala – cacaturi. Tiganii ne pateaza demnitatea , ne ameninta securitatea publica, ne incalaca dreptul la sanatate si culmea! mai si traiesc tot din banii nostrii sub forma de ajutoare sociale ( In sectorul 5 marean care este vanghelie le acorda hrana din banii nostrii, ce fac tiganii cu mancarea ? o dau la animale si traiesc in vile luxoase si au masini la care un roman nu poate decat sa spere daca nu ma credeti atunci ar trebui sa mergeti in sectorul 5 sa vedeti ca asa este). Pana cand suntem noi fraieri ? pana cand sa mai rabdam umilinte pentru cativa tigani care ar trebui marginalizati ? Pana cand demnitatea unei intregi natiuni sa fi calcata in picioare de un neam de tuciurii ?
Intreba M.Voicu oarecum stupefiat: „Si ce sa facem cu tiganii ?” Ei bine raspunsul nu e decat unul singur: Sa-i marginaliza, sa-i strangem intr-un singur loc al lor, sa le facem cel mult un oras si daca cineva ii vrea atunci sa-i exportam !

Tiganii si limba Romana, Roman nu inseamna tigan.

  1. eldest
    20/11/2008 la 4:10 pm

    bun articol,

  2. eldest
    20/11/2008 la 4:10 pm

    la crematoriu cu tiganii!

  3. W.R
    20/11/2008 la 9:31 pm

    Excelent articol ! I want my country back NOW ! I want my Europe back NOW !

  4. W.R
    20/11/2008 la 9:32 pm

    rromaniei cu 2 r si schimba vocalele a cu i 🙂

  5. W.R
    20/11/2008 la 9:35 pm

    Rectific si eu ca deh 🙂 .Mihai Viteazu a facut exact ce scrii tu in articol a strans la Strehaia judetul MH , toti tiganii din Valahia ,erau doar sclavi faceau munca si atat , daca iesea cineva din acel oras era spanzurat , acum eu zic ca nu ar fi cazul de asemenea fel ci mai radical , direct spanzurare , nu conteaza ce si cum , un tigan tot tigan ramane cum e si genul jidanilor 😉

  6. moniq
    20/11/2008 la 11:30 pm

    adevarat graiesti mai adita, asta da material, de mult nu ai mai scris ceva atat de bine si determinat dar si cu foarte mult adevar in articol.

  7. 21/11/2008 la 2:26 am

    Fratele ML dar ideea este nu ca le toleram dar ce Dzeu sa faci daca se apuca un rrom nu tzigan vrei sa se supere :)) sa se ia de un roman sau invers nu se baga decat satra restu stau spectatori chiar ma uitam aseara la teleu era nu stiu ce campion de kick-box la batut pe unu zob la facut in plina strada era filmat si lume ii ocolea sa nu cumva sa primeasca si ei nu iau interesat ca dupaia baiau ala a stat 3 sfert in gips si ca are 3 fracturi pe coloana !! Deci TRAIM IN ROMANIA SI NE CONDUC TZIGANII SI RESTU NATILOR CARE SUNT UNITZI !! NU NE CONDUCEM NOI !!

  8. 28/11/2008 la 5:24 pm

    ce ne facem cu tigani care dispretuiesc manelele care au muncit toata viata cinstit care au invatat la scoala care au studii superioare .ii ucidem si pe astia le bagam copii in lagar la spinzuram nevestele .la fel de desgustat sin si eu de toate aceste stiri ca si voi

  9. FullOfHate
    01/12/2008 la 12:09 pm

    In primul rand as vrea sa va spun ca acum cateva saptamani, desi ii urasc pentru ca le pica totul din cer [mai exact de la noi], si am multi prieteni care au fost jefuiti, batuti, batjocoriti etc. nu imi aratam ura si dorinta de a le bate cuie sub unghii. Pana cand am patit-o si eu.. erau 3 nenorociti, morti de foame probabil, care m-au luat prin surprindere pe la spate, m-au prins si m-au batut. Mi-au luat tot ce am avut la mine si au fugit. Acum..si daca as avea ocazia sa le smulg inima din piept probabil nu as face-o pentru ca mi-e scarba de ei..
    BURN THEM ALL!

  10. 04/12/2008 la 1:47 am

    -voi nu furati
    -voi nu sunteti metisati
    -voi nu va furati singuri caciula
    -voi nu v-ati omorat presedintele care v-a facut apartamente care sa le vindeti cu 100 de mii de euro
    -pe voi guvernul vostru va ajuta:toti banii tarii sunt in buzunarele cetatenilor!
    -voi nu ati futut tiganci si nu v-ati futut cu tigani
    -voi valahilor nu va vindeti tara
    -voi nu ati intrat in mUe -noua poarta otomana
    -voi nu sugeti pula strainilor
    -voi sunteti(CULMEA )-DREPTI-MOLDOVENII VOSTRII NU-SI FUT PROPRIILE ODRASLE(un m ic exemplu)
    -voi sunteti fara prihana
    -permiteti-mi s ava intreb:ce pula noastra cautati pe terra?duceti-va in Rai!hai by!

  11. Dolphie
    27/12/2008 la 3:15 pm

    Argumentele lui naayram sunt la fel de ridicole precum cele pentru care inca ii mai suportam, noi, omenirea!! In stil specific tiganesc s-a mutat din scaunul acuzatului in cel al acuzatorului!!
    Nu uita tigane ca daca existi e numai pentru ca noi (oamenii) l-am oprit pe Hitler (sper sa-nvatam din greseli)!! si pentru ca avem in noi ceva numit „bun simt” chestie pe care n-ai cum s-o’ntelegi!!
    Eu as schimba unele alineate si articole din „Drepturile Omului”, care in momentul de fata ne priveaza, pe noi oamenii, de dreptul incontestabil, consider, de a face curatenie, de a elimina cancerul care imbolnaveste pe zi ce trece tot mai mult societatea in care cresc copiii nostri etc…
    Fiecare respiratie a voastra e o insulta la adresa binevoitorilor din toata lumea!!

  12. Dolphie
    27/12/2008 la 3:30 pm

    Si ce-ai vrut sa spui cu „hai by!”?…..Aaaa! era „hai bye!” in tiganeste…;)

  13. safet
    27/12/2008 la 6:08 pm

    greu cu natia asta spurcata … se vorbea mai acum ceva vreme ca in urmatorii 10-20 de ani, cea mai mare problema a Romaniei nu va fi de natura economica sau ceva asemenator … ci de natura ETNICA; ne-au cotropit spurcatii … jegurile, borfasii … scarbele pamantului … ne-au stricat generatia tanara care altceva decat manele si vorbe de „duh” pe tiganeste nu stie … e jale ce o sa fie peste 5-10 ani de aici incolo daca nu se intampla ceva … si se pare ca n-avem nicio sansa … doar o minune de urmas antonescian sa mai existe …

  14. Jack
    01/01/2009 la 4:04 pm

    Degeaba suntem noi impotriva leprelor alora umane daca nu facem nimic. Ne este frica sa actionam cu totii odata si pt totdeauna impotriva acestor paraziti . Trebuie sa facem ceva .Daca nu vom face nimic in urmatorii 10 ani , Romania va deveni o tara de metisi , mulatri , iar sangele latin nu va mai curge prin venele descendentilor nostri ,iar locul sangelui pur romanesc va fi luat de cel cu origini hindi .

  15. etienne
    14/01/2009 la 1:56 am

    De ce sa-i uram sau suparam cand ne-au ajutat sa facem un revelion atat de ‘marfa,beton ,coaja’ pentru toti handicapatii din aceasta minunata tara, cu toti fotbalistii analfabeti care creeaza dorinta de mai bine a Romaniei,cu locuitorii s5 care voteaza dupa nr. de telefane mobile primite de la Vangelion. De ce sa ne suparam , pt ca ne-am tiganit mai tare ca tiganii si au inceput umflatii plini de aur si cacat sa rada de ‘rumani’. Niste medievali care si acum cred ca masina este cal si trebuie tinuta in casa,ca putem sa ne futem de la 10 ani, ca daca ai cea mai lunga masina la nunta ai si cea mai mare pula din tiganie,ca daca ai 10000 de euro de spart ii ai toata viata ta dar tu esti un muritor de foame, ca speranta ta de viata este de 45-50 de ani, pentru ca 10 ani din viata nu te incalta si te imbraca nimeni din neamul tau de cacat de umblatori cu cotrtul,pentru ca nu sti sa vorbesti nicio limba nici macar pe a neamului tau,pentru ca esti un nespalat genetic,pentru ca nu-ti doresti nici macar o zi de munca in toata viata ta de manelist,valutist,hot, violator ,drogat,jegos,cretin, analfabet,subuman care esti tu cetatean roman de hetnie romma, reprezentantul nostru de succes in Europa,motivul primirii noastre cu bratele deschise pe aproape o intreaga planeta. Multumiri permanente si multa, multa ..sanatate acestui neam conlocuitor. La un Revelion viitor numai cu tiganisi bani lipiti pe frunte.P.S. Pentru toti romanii care au uitat ca sunt romani multa,multa dar multa nuie!

  16. RW
    17/01/2009 la 9:16 pm

    As vrea sa vad si eu un singur tigan din parlament, sau nu numai, care sa iasa in fata si ia asupra neamului tiganesc toate faradelegile pe care acestia le fac in strainatate, patandu-ne noua numele. Pentru mai multe click pe nume pentru a vedea un clip facut de mine la piesa „Parazitii – Mesaj pentru Europa” . Din pacate pe cel de pe youtube mi l-au sters… a ramas cel de pe trilulilu

  17. robert
    21/01/2009 la 7:55 pm

    Pacat ca romanai care odata erau uniti acum se mananca intre ei. Acum numai sunt romanii frati intre ei.Este smecherul cu tiganul.Si uite asa lantul se lungeste.De aceea am ajuns unde am ajuns.Societatea in loc sa-i puna la punct, ii ajuta sa farame legea. Iar noi romanii intre noi nu ne mai ajutam. Ar trebui sa-i luam si sa-i trimitem in Siberi.Acolo le este locul loc cu satrele lor cu tot.Au distrus tara asta si imginea ei.

  18. Dan Deaconu
    25/01/2009 la 6:18 pm

    mda

  19. Sardonicus
    08/02/2009 la 7:42 pm

    buuun asta ar trebuii sa-l scoata pe roman din casa si sa ceara razbunare–>moartea lui Marian Cozma(google it).Inainte nu stiu cati romani au fost batuti,omorati,jefuiti,etc.(the works) acum oameni mari,oameni cu care se mai mandreste Romania cat de cat.Pe langa faptul ca parazitii astia(nu,nu merita creaturile astea ghilimelele) au reusit sa faca pe straini sa ne spuna „rromi” inloc de „romani” fie ca se aseamana aceste doua cuvinte sau ca acest lucru reprezinta rezultatul actiunilor TIGANILOR asupra Europei mai ales asupra Italiei au indraznit sa omoare unul dintre cei mai buni handbalisti din Romania m-a pus pe ganduri–>am sa las balta(momentan!!) faza cu anti-maghiari ca si asa nu prea au facut mare lucru fata de cancerul asta pentru am pune tinta leprele astea.Rasist sunt cand vine vorba de tigani dar asta inaintea acestui eveniment acuma ce pot spune,sunt mai rasist?? daca se poate spune asa … spune-mi rasist super sayan( 😀 ) dar ca sa lasam deoparte gluma realizati ca toleranta acestei specii(CARE NUMAI NU DEVINE PE CALE DE DISPARITIE,ba din contra) aduce numai si numai rele si pentru noi si pentru EUROPA si chiar faima ne este auzita si de pe alte continente.Lasa vorba,trebuie fapte!!!

  20. Sardonicus
    08/02/2009 la 7:43 pm

    btw…Tepes sau Hitler?stiti la ce ma refer…

  21. Khan
    08/02/2009 la 11:16 pm

    Noi sintem de vina pentru tot.
    Pina nu ne vom mobiliza nu se va schimba nimic

  22. Elena T.
    09/02/2009 la 5:22 pm

    In primul rand este nevoie sa se inceapa o campanie de strangere de semnaturi a celor care doresc ca, de acum inainte, tiganii sa nu mai fie numiti rromi, ci tigani, asa cum sunt numiti in toate tarile si cum s-au numit si inainte in Romania. Asta pentru a nu se mai crea confuzie intre un roman si un untermensch (subom). Aceasta petitie sa fie trimisa Parlamentului Romaniei care trebuie sa ia toate masurile pentru a intra in normalitate, adica pentru ca tiganul sa fie numit tigan. Din cunostiintele mele, ca aceasta petitie sa fie rezolvata, este nevoie de min. 35.000 de semnaturi. Deci, la treaba!

  23. anti -tigani
    10/02/2009 la 12:43 am

    baaa omorati dracu toti tigani astia .opriti dracu rasa asta imputita . la gazare cu iei si aruncati in groapa comuna sau facuti sapun .

  24. anti -tigani
    10/02/2009 la 12:53 am

    . explicati-mi si mie cum dracu e legea asta de kkt in romania .eu daka il fac pe unu tigan sunt rasist sau xenofob .da un tigan daka jigneste un roman si ii spune roman imputit nu mai e rasism ?? eu va mai zic doar atat fara pic de mila fata de tigani ca maine poi-maine patim ca handbalistu ala roman si murim nevinovati pt ca niste tigani imputiti si rapanosi ne-a confundat cu altcineva .si va rog ceva pe toti care scrieti aici ascultai melodia mesaj pt europa -parazitii sau margineanu & cheloo – introducere la didel . pt toti cocalari jegosi .

  25. Adi
    13/02/2009 la 9:02 am

    deci trebuire sa se faca un site oficial anti tigani sa ii fut in gura pe toti si pe cei din politia romana si din conducera tarii care sunt pe mana cu ei. Dar mai ales pe cei ce au debitat Drepturile omului in tara asta , le urez sa fie futui in gura de 5 ori pe zi de acesti ciumeti si sa contacteze HIV , Ebola si ce o mai fi ei si toata familia lor. Eu sunt cetatean al acestei tari si eu le doresc moartea tiganilor si vin niste ciumete gen Maica Terrezia si imi explica sa nu fiu rasist si xenofob.Eu de unul nu cunosc mila fata dei tigani si chiar nu am remuscari si sincer daca legea nu ar pedepsi as iesi la vanatoare.Sincer sa fiu si daca as fi considerat un om rau pt intreaga lume si sa fiu retinut ca un om care a facut un masacru , sincer i-as omora pe toti tigani si as face campanie pt uciderea lor. Deci sa fie lupta stradala care pe care cu tot ce e la indemana , le urasc ca sa ajuca toti sa fie arsi de viu pe rug .Moarte tiganilor

  26. marius
    24/02/2009 la 6:53 pm

    Sa ia cineva o atitudine care se pricepe sa creeze un blog adevarat unde putem toti sa postam cate o intamplare cu tigani. eu am un roman intreg de spus. Sa facem o organizatie ceva ANTITIGANI. futule mortii in gat ca ne-au distrus tata si ne-au facut de ras si afara. toata Europa ne confunda cu rasa asta imputita. Noi suntem de vina ca nu facem ca italienii. sau ca Antonescu. Romania s-a format din daci si romani nu din tigani la caruta veniti rupti de foame! Hai sa luam atitudine sa facem ceva!!!

  27. 25/02/2009 la 11:58 am

    @ Marius : am deschis separat subiectul aici : https://adriansilvan.wordpress.com/100-roman/

  28. 19/03/2009 la 7:13 pm

    sieg heil

  29. dirlewanger SS
    20/03/2009 la 11:01 pm

    14-88

  30. vali
    13/04/2009 la 5:16 am

    fratilor trebuie facute organizatii in fiecare oras cu tineri curajosi care sa ii puna la respect pe tigani..daca e cineva din ploiesti si e deacor eu ma bag 14/88

  31. WR
    13/04/2009 la 6:42 pm

    a luat foc tara 🙂

  32. coco
    24/05/2009 la 5:38 pm

    Fratzilor daca doar vorbim pe forumuri si ne limitam doar la simple discutzii in care ii injuram si spunem toate cacaturile care le fac(nu ca nu ar stii toata planeta) nu facem nimik, absolut nimik
    Si eu sunt satul de animalele alea nenorocite cu 5 randuri de ceafa si lantz de aur de zeci de kilograme, care il ,,fredoneaza” pe marele Salam sau Gutza in intersectzie cu gaozul infect bine afundat in scaunul de la volanul unui Mercedes.
    Ei muncesc ,,cinstit” dom’ le ,,sa moara copilasii lor daca nu”….de asta au ei atatia bani….pt k au muncit o viatza.
    Dar si parintzii mei au muncit cinstit o viatza. Eu de ce nu am?, poate ai mei trebuiau sa isi dea silintza mai mult.
    Si cel mai mult sunt indignat de faptul ca li se spune rromi….asemanator cu romani, pentru asta numele lor trebuie sa ramana TZIGANI ! sau ciori
    Aceasta rasa nu stie decat sa: fure, talhareasca, insele, ucida, violeze, si lista continua cu muuuulte
    Ar trebuii sa fie dusi cu un vapor de carton in mijlocul Marii Negre
    Nu am vazut in viatza mea un tzigan la locul lui, care sa nu fure sau sa se ia de tine pe strada din senin.
    Intodeauna cand sunt mai multzi gasesc pretexte de genul : ,, care atzi dat ba in vara-miu?” sau ”ce mergi asa in figuri ba romane?,,……datzi-va in mortzii vostrii de spurcaciuni, merg cum vrea penisul meu ce mortzii vostrii va doare pe voi cum merg?
    MOARTEA TZIGANILOR!!!
    daca avetzi ceva planuri va rog sa ma anuntzatzi

  33. antitigan
    18/06/2009 la 6:04 pm

    de unde plm au venit astia si se numesc romani?ce plm au venit aici ? si ce plm dak au venit stau in banca lor nu se cred sefi!

  34. antitigan
    18/06/2009 la 6:07 pm

    sunt un pusti de 11 ani dar in scoala cand bat tiganii romanii nu face nimeni nimic dar cand bat romanii tiganii vine politia ce plm am batut pe cineva iar acum mai sa ma bage la parnaie

  35. cristi
    23/06/2009 la 2:08 pm

    Vreau sa ma inscriu intr-o organizatie anti-tiganeasca, sunt din Timisoara. Va rog, dati-mi orice informatii, daca cunoasteti!

  36. Calin
    23/06/2009 la 9:10 pm

    Fratilor, eu am o idee.
    O organizatie anti-tiganeasca pe fata nu putem face, fiindca ne pedepseste legea, aceeasi lege care este oarba la faradelegile tiganilor.
    Dar putem pune bazele unei organizatii numite, sa zicem, Tanara Romanie sau asa ceva, care sa aiba ca obiectiv principal pastrarea valorilor romanesti etc., iar ca obiectiv „secundar” razbunarea romanilor batuti, umiliti s.a.m.d. si marginalizarea tiganilor.
    Pentru asta trebuie bani, de aceea m-am gandit sa deschid un cont unde toti viitorii membri ai organizatiei sa inceapa sa cotizeze. Cu o suma modica de 5-10 lei de la fiecare, ne putem organiza ca sa ne salvam tara de nenorocitii care au infestat-o!
    Daca vreti detalii contactati-ma pe e-mail adryan _g78@yahoo.com

  37. Antonescu
    05/07/2009 la 1:37 am

    MOARTE TIGANILOR PANA LA ULTIMUL, INDIFERENT CA SUNT DE CATIFEA SAU SIMPLII JEGOSI – SUNT CANCERUL PAMANTULUI SI SE INMULTESC CA PUZDERIA!

  38. Antonescu
    05/07/2009 la 1:58 am

    POLITIA IN ZIUA DE AZI E CU TIGANII !!! E TIMPUL UNEI ORGANIZATII GEN KU KLUX KLAN. STARPITI DE LA CEL MAI MIC PANA LA CEL MAI BATRAN ATAT FEMELELE CAT SI MASCULII> CURATATE ORASELE GEN SIGHISOARA, MEDIAS, BUCURESTI SECTORUL 5 ETC> CAT SI SATELE SI COMUNELE IN CARE EI SUNT MAJORITARI CAT SI MINORITARI> TREBUIE ARME CU AMORTIZOR SI MASTI _ SI SA MAI FURE CAREVA DIN BUNURILE CUIVA_ SAU SA-SI MAI DEA CAREVA AERE CA SUNT DIN CLANUL CUTARE_SAU BISNITARII BORATI SA MAI FURE POSETE FEMEILOR BATRANE SI BANI NEAJUTORATILOR – IAR POLITISTI SA MAI SPUNA PAGUBITILOR: „CE ATI CAUTAT SA MERGETI PE ACOLO!!!!” – PENTRU CA SUNT MANA IN MANA CU EI!
    |

  39. 14/12/2009 la 9:13 am

    Este sigur ca in urmatorii ani ne vom pierde identitatea ca natie si vom fi maturati de puhoiul asa zisei tolerante, lucru ce se intampla cam in toata lumea datorita globalizarii. A fi tolerant nu inseamna a tolera intoleranta altora.

  40. Claus
    25/12/2009 la 7:29 pm

    Am citit articolul si este infantil asa cum sunt si comentariile. Credeti ca se poate schimba ceva fara organizare?
    Credeti ca vorbind se rezolva problemele?
    Suntem lipsiti de organizare. Suntem lipsiti de spirit de initiativa. Si pana nu va exista cineva care sa faca toate acestea nimic nu se va schimba.
    Intre timp traditiile populare care au supravietuit sute de ani sunt inlocuite de ciori care habar nu au sa scrie si care iti croncane aproape pe fiecare canal de tv.
    Daca nu ne ridicam ca si natiune in fata acestor profanatori in curand vom disparea ca si natiune. De fapt nu ne lipseste mult.
    Vreti sa faceti ceva pentru a nu fii rasi de pe fata pamantului?
    Uniti-va. Actionati. Ridicati vocea in public impotriva lor si omoratii noaptea asa cum fac ei de acum 20 de ani.
    In toata europa sunt organizatii care lupta pentru integrarea tiganilor, dar pentru domesticarea lor, pentru ai educa, pentru ai face sa inteleaga ca nu suntem numai victime ci ca pùtem fii si calai nu exista nici una.
    Priviti castelele care le au din jafuri,proxenetism si crime. Apoi priviti unde stati fiecare.
    Am ajuns sa fim lasi?
    Suntem un popor de fricosi?
    Daca este asa in curand o sa disparem.
    Romanul este o specie pe cale de disparitie.

  41. cashlady1
    14/01/2010 la 7:43 pm

    pt Vali Ploiesti:sunt din Ploiesti si sunt de acord cu organizatiile contra tiganilor.tine-ma la curent.am mari probleme cu tiganii,mi-au spart casa de 3 ori si mi-au batut nepotul de 19 ani pana i-au rupt dintii di gura.MOARTE TIGANILOR.

  42. Dorina
    16/01/2010 la 10:28 pm

    Problema cu tziganii trebuie sa o rezolve tot tziganii , e valibil cui pe cui se scuate
    sunt f multi tzigani care le e rusine de rasa lor ,asa ca cel mai bine ar fii sa organizam orasesle unde presentza lor e semnificativa ,sedii de caritas in care tziganii integratzi sa colaboreze ca voluntari sub un program de ajutorare a lor in primul rand de a le da posibilitatea de a se compara cu tziganii moderni ,si impreuna cu ei sa gasim o solutzie in care sa se diminueze apucaturile pe care le au
    Un tzigan neam prost deranjeaza cat 10 neamuri proaste de alta natzie de aceia cred ca s-ar gasi organizatzii de tot felul care ar putea da o mana de ajutor
    Eu ma voi intoarce in tzara definitiv in luna lui mai ,sant din Mures si cred ca o sa ma implic in ceva de genul asta pana atunci o sa ma informez bine sa vad cum incep
    Cei care sunt interesatzi in ce am expus mai sus si vor sa participe intr-un fel sau altul cu idei si informatzii i-mi pot scrie :
    dona1_9@yahoo.es

  43. dorel
    26/02/2010 la 9:35 am

    Subscriu la comentariile anterioare: moarte crunta tiganilor, sau ghetouri cu garduri electrice. Nu mai putem tolera o etnie agresiva salbatica. Nu vreau ca urmasii mei sa traiasca intr-o tara cu o etnie „minoritara” de 4 milioane de tigani.

  44. alina
    28/05/2010 la 12:13 am

    fratilor!oameni buni! un site pe net nu e de ajuns. am ajuns noi romanii o minoritate in propria noastra tara. boratii astia stau si se inmultesc pe banii nostri. stau degeaba, mananca, se c… si se reproduc. si in plus mai sunt si protejati. credeam ca am o problema psihica eu, dar m-am linistit cand am gasit site-ul asta. eu pur si simplu vad negru in fata ochilor si nu imi pot controla reactiile cand vad vreun borat din asta. sunt in stare sa sar sa ii tai eu cu cutitul sa nu mai apuce sa intinda mana. istorii cu tigani am o gramada si mii de motive sa ii urasc si sa imi doresc sa fie eradicati la fel ca virusurile. tigani cinstiti NU EXISTA! tigani care sa munceasca cinstit NU EXISTA! cine sustine contrariul ori e tigan ori nu stie despre ce specie e vorba. am dovezi pentru tot ce spun. tigan cu facultate NU EXISTA! astia merg la facultate doar pentru subventia de la uniunea europeana de 1300 de euro pe luna. am avu in camera la camin o borata de tiganca si stiu ce fac imputitii astia. nu merita sa traiasca bastarzii astia pe pamant. ce drepturi ale omului sunt? daca mie imi fura un spurcat din asta telefonul mobil din mana si eu il recuperez si ii articulez si o palma peste cap, eu sunt vinovata! care drepturi? noi romanii nu suntem oameni?noi nu avem nici un drept? sau noi suntem buni numa de munca si de intretinut o populatie-parazit. bastarzii astia au spus la tv ca” munca e pentru muncitori” nu pentru ei ca ei ”nu poate sa munceste” ca ei sunt bolnavi. am vazut eu pe realitatea. imi venea sa sparg televizorul. eu propun sa ne unim si sa strangem semnaturi pentru o eventuala lege care sa le interzica tiganilor sa se dea drept romani, si cei care infaptuiesc nelegiuri, dupa obiceiul lor, sa nu mai aiba drept de cetatenie romana. am inteles ca exista in legislatie, undeva, ca cei care reprezinta un pericol pentru natiune, pentru cetatenii unei tari, li se retrage cetatenia tarii respective, cu toate ca parlamentarii nostrii se freaca cu nasul de curul europenilor, si au semnat un pact cu ei in care este prevazut ca romania sa nu faca asa ceva cu tiganii. sa cerem sa ni se respecte si noua drepturile.

  45. Victor
    14/06/2010 la 11:49 am

    In aceasta Romanie ma sitm eu roman discriminat,se fac locuri de munca si calificari gratuite pentru tigani dar daca esti roman nu esti acceptat.
    Eu roman cu drepturi depline si care Mihai Viteazul si-a varsat sangele de roman m-am saturat sa fiu discriminat in aproape tarile straine din cauza tiganilor tinuti in brate de unii,primeau multi vize in Anglia si cerseau,eu ca roman as fi vrut o visa sa muncesc.

    Mai marii astia de conduceti tara,nu tiganii sunt discriminati,romanii sunt discriminati din cauza unor tigani si faptele lor repetate si acceptate tacit.
    M-am saturat cat sunt sufocat cu manelisti pe care nu-i taxeaza fiscul,mie impozit la casa mi se cere si pe venit,repet Romanii sunt discriminati.

  46. Iron Freak
    24/08/2010 la 10:08 am

    Credeti-ma pe mine ca aceasta natie de animale spurcate nu merita dusi in desert sau in Antarctica astia merita omorati si nu repede, in chinuri. Traiesc intr-un oras mizerabil cu locuitori de cacat care nu au curajul sa infrunte aceste scursuri. De mic am invatat la scoli pline de tigani si am fost mereu necajit din cauza lor… Daca te luai de un tigan venea repede cu toata satra lu’ Papuc , directoarea chema politia si erai pedepsit ca… e un act de rasism. Adica daca o cioara ma baga in spital nu primeste nici macar amenda, pe cand eu daca ii dau o palma imi iau si bataie si amenda si sunt pasibil de inchisoare WTF!? Ce legile pulii mele mai sunt si astea?

  47. marius
    30/08/2010 la 7:14 pm

    Acest post s-a deschis acum ceva vreme la cererea mea cand eram foarte suparat pe acest lucru in alt articol si am vrut sa discutam separat pe acest subiect si tin sa multumesc foarte mult pe aceasta tema celui care a facut acest lucru. Am crezut ca voi uita acel incident, dar iata ca revin iarasi cu noi aspecte. Locul meu de origine este un orasel din Romania, mic si modest, unde pana in `89 era lumea respectuoasa si civilizata, iar aceste probleme nu existau. Mai exact ce vreau sa spun este ca am revenit in acest orasel dupa cateva luni sa ma relaxez doar 2 zile. Am iesit seara sa mai vorbesc cu prietenii vechi linistit pe o banca pe centru. Toate bune cam 10 minute cand vad niste ciori ca se apropiau de noi…nimic nou.. dar ghici cu cine erau…cu niste fete romance de nu iti puteai lua ochii de la ele. Si ma intreb ce cauta fetele astea cu asa oameni ( te speriai daca le vedeai fetele tatuati cu tricouri mulate), si imprastiati pe tot trotuarul. La care unul imi spune sa stau linistit ca asa este acolo …toate fetele sunt ale lor….. Apoi pe la ora 1 noaptea apare unul cu un BMW de anglia vechi tunat cu muzica in blana cu subwoofer pe ea fparte cocheta legata cu sarma pe la pragurile si spoilerele false si da cateva claxoane de trezeste tot centrul dupa niste tigani cu fete. apoi pleaca cu scartiat de roti direct pe o portinue de 500 m de interzis. ….si face treaba asta cam 15 minute cu viteza de peste 100 km/h pe toata distanta centrului…si ghici ce…nu apare nimic.

  48. Roman
    14/10/2011 la 11:33 am

    Aveti dreptate frati romani. Odata va trebui sa luam cu totii atitudine in fata cosmarului tiganesc din tara noastra. Tiganii astia spurcati au ajuns sa ne umileasca in propria noastra tara si noi NU facem nimic ??? Nu suntem foarte multi, dar nici putini cum cred ei. Din cauza nepasarii guvernantilor ajungem la ura de rasa. Daca facem o statistica cu relele facute de tigani in tara noastra de-a lungul timpului ,cred ca am vedea cu adevarat ce jigodii sunt. Frati romani sa nu ne lasam subjugati de ei. Sunt roman si alaturi de voi. Sunt mandru ca sunt roman . Cinste tuturor romanilor si curaj fratilor!!!!!

  49. CLAU
    24/11/2011 la 8:41 pm

    Fratilor romani cum scrie Roman aici , noi stam in fata calculatorului , zicem una alta ,dar in final ca deobicei nimeni nu face absolut nimica , nimeni nu ia nicio o masaru , uite in america e celebru clan nu ii mai aduc aminte numele si la toti le era frica de ei , ii tinea pe negri la respect , aici de ce nu se gaseste nimeni sa organzieze ceva , sa faca ceva , deoaree multi roamani umbla cu tiganii , ii ling in fund si se dau mari cu ei , si in primul rand multi din romani sunt niste fricosi , latram mult ,da nu facem nimica , ne omoara prietenii , ne violeaza surorile , prietenile , dar voi ce faceti nimica , cartierul din care sunt unu mic , noaptea nu intra pic de tigan , DE CE? , pai daca ar intra tatal meu de 45 de ani ar cobora la 2 noaptea din pat si lar bate si sar pisa pe el , asa am fost invatat si eu , nicio o ciora nu intra noaptea la noi in cartier si nici nu va intra , desi multi si de la noi umbla cu ciori ,dar si ei stiu ca asa e normal si sigur pentru toata lumea ! Nu avem traditie , nu avem nimica , nu vom face nimica fara sa fim constransi de cineva !
    Cati tiganii nu am batut noaptea cand ma intorceam din club ,cati am urmarit si le-am dato pe nv , vreti sa faceti ceva , panditii si rupetile fasu , nu sa ii omorati doar sa le dati pana nu se mai scoala de jos , si pastrativa ascunsi ca asa e va omoara si le da 3 ani cu suspendare , NOI SUNT DE 50 de ori mai multi ca ei , si tutusi ei se pisa pe noi , daca vrei sa faci ceva bate si tu un tigan , dai sa sara , nu uitati , 99% din tigani sunt niste jigodii si pana nu ii vom calca pe cap tot curvele lor vom ramane ,

  50. ROMANIA
    21/03/2012 la 8:12 pm

    PENTRU NAAYRAM! BAGATI AI PLA N MATA DE CIOARA SPURCATA,MANCATE AR PUSCARIA DE SOIOS, TARAMI AS PLA PE COLIVA MORTILOR DIN NATIA TA, SCLAVI JEGOSI, PUTORI NENOROCITE, OTREPE SI GUNOAIE IN PUTREFACTIE, SCARBE NENOROCITE, PUI DE VACI NESATULE, NAPARCILOR, USCAMI AS CHILOTII PE CRUCEA MATII. DACA ATI FI OAMENI V AM SUPORTA DAR NU SUNTETI. OAMENI DE NIMIC, VRETI SA NE SUGETI SANGELE DAR CURAND NE VE TI SUGE PLA, GRATIS. NICI NU STITI CE VA PASTE. FUGITI CAT MAI AVETI TIMP! MAMA LUI ANTONESCU E DIN NOU GRAVIDA! A LUI HITLER ASISDEREA! VOI ATI FOST LASATI DE DRACU PE PAMANT NU DE DUMNEYEU. DRACU E DUMNEZEUL VOSTRU. SA VI L IAU IN PLA AMIN!!!!!!!!!

  51. Dan
    27/05/2012 la 5:06 am

    Pt. Clau si tatal lui.Respect. Si sa stie tatal tau ca nu este singur. Salutare si respect celor care rup capul la tigani !

  52. roland33
    21/07/2012 la 10:34 am

    Tiganul nu e doar un om, o etnie, e un mod de a fi. Un stil de viatza. nu poti sa cataloghezi un om ca fiind rau doar pt ca e brunet. Intradevar chestia cu integrarea e o vrajeala. o scuza.Au avut la dispozitie 600 de ani si nu s-au miscat niciacar un centimetru. Acelasi caracter. Aceleasi valori. Aceleasi probleme. Ca sa integrezi un tigan nu merge cu cadouri, scoli de vara si explicatii. pentru ca ei impart lumea doar in doua categorii: fraierii si smecherii.Te vor ignora. Ce nu tine de bani, pt ei e doar bla bla bla.Poti sa il integrezi doar in doua feluri: ori prin legi draconice, ori il iei de pui din mediul lui si il pui intrun mediu care nu are nimic de-aface cu lumea tiganeasca.mai greu.sumt multi.Am lucrat cu ei multi ani. am vazut tot felul de caractere.Tigani harnici, lenesi,prosti,destepti. Toti au in comun unele trasaturi specifice si ,cred eu, genetice. Sunt superficiali.Viseaza toti la marea lovitura.Au niste prioritati ciudate, ex: prefera un sistem audio unei masini de spalat. Cineva o sa spuna” vai saracii, nu sint educati”… Dar unde dracu traiesc? nu tot intre oameni? Toate organiizatiile si televiziunile i pupa-n fund si ai transforma in eroi. Politicienii se cred mai morali si mai culti aparandui, la randul lor fiind condusi din umbra de mafia tiganeasca. In fine, propun ca fprma legala de aparare, infiintarea unei fundatii

  53. roland33
    21/07/2012 la 10:47 am

    Propun la modul cel mai serios infintarea unei fundatii, care sa ma apere pe mine romanul , caucazianul ,de discriminare si nedreptate. sa se numeasca …Ggeorghe romanul. sau Ion sau cum vreti voi. Sa ma apere si pe mine cineva. Nu radeti. In tara asta condusa de tigani si pro-tigani , eu romanul ma simt DISCRIMINAT .

  54. dogz
    03/08/2012 la 12:00 pm

    Ati intrat vreunul in vizita doar in puscarie sa vedeti cati sunt tigani si cati sunt restul conform unei statistici personale este asa: 90% tigani, 10% restul. Nu glumesc.

  55. dogz
    03/08/2012 la 12:03 pm

    Poate ca ar trebui sa facem si noi ce au facut si bulgarii. Si-au organizat grupari extremiste si i-au nenorocit pe imputitii lor de tigani.

  56. 11/10/2012 la 10:50 am

    Moarte tuturor ciorilor din romania.Astia nu-s oameni. In curand vei muri mai vinetilor.

  57. 11/10/2012 la 10:57 am

    In curand va veni mult dorita grupare menita sa va ierbicideze pe toti cioroii!!!!…..chiar daca se crede ca s-ar incalca legile injuste ale europei…vom face carpe de spalat pe jos din pieile voasre…suntem neam hun…si va vom curata in stil barbar pana la ultimul rebuturi hinduse ce sunteti…voi ati plecat si din india tocmai pt ca v-au aruncat ai vostrii nomazilor…nu munciti nimic…furati,cersiti,atacati in grup precum ciorile,la fel o sa aveti si voi…o marte violenta ca si ceea ce faci voi…jegosilor….iar voi tigancuselor daca tot va place pula veti fii vandute pe bani scumpi la strainii sa-si bage pula-n lindicul vostru ala vanat.

  58. 11/10/2012 la 10:59 am

    Ati umpluta tara de mizerie putori ordinare!!!

  59. diana
    02/09/2013 la 11:27 pm

    Daca s-ar infaptui o organizatie pentru stârpirea tiganilor eu as fi prima voluntara.ii urasc pt aroganta lor bazata pe ignoranta,pt faptul ca vin in germania (ex) niste tiganci imputite(unele cu copii din flori facuti cu romani care in momentul reproducerii erau in stare de ebrietate)se f,, pe un pachet de tigari si mai au si pretentii nespalatele naibii sa fie numite românce,cer respect cand ele vorbesc ca la usa cortului ..

  60. 14/09/2013 la 12:37 pm

    Adrian, eu am descoperit că țiganul e mic copil ca problemă pe lângă bugetarul prost și plin de el. E mai hoț decât țiganul, mai perfid și mai pus pe rele. Pe furt și pe căpătuiala. :mrgreen: Partea proastă e că pe bugetarul de genul ăsta nu vrea nimeni să-l pună la punct, că nu e colorat la față… 😀

  61. ENACHE VALERICA
    13/10/2013 la 7:44 am

    Tara asta a fost condusa numai de Romani cine e devina ca nu merge tara bine rromii? ei sunt niste mase usor de manipulat. de ce nu ridica guvernul nivelul de trai? ca sa o ducem mai bine ,de ce nu va da salariile mari?pensiile si etc sa scada impozitele sa creasca alocatia copiilor astea sunt problemele tari nu ca tiganu a furat o gaina sau mai stiu eu ce naiba a mai fac.as dori sa va aduc aminte ca avem o constitutie un cod penal oricine incalca legea sa plateasca pentru tot ce face .SEMNEAZA PRP EUROPA E V SECTO3

  62. 04/02/2014 la 2:50 am

    Ei bine n-am citit comentariile de mai sus cáci nu vreau sá fiu influentat de idea mea pe care vreau sá v-o descriu . Sunt de origine germana din Timisoara plecat imediat din feb.1990 dupá ce am fost pe baricade în timpul revolutiei- desii asta nu e important , important este faptul cá dupá ce mi-am párásit tara desii doar flotant cáci nu am renuntat la cetatenia româná si le am pe amândouá, în toti anii ástia cuprins de dorul de casá -cum zice neamtu-„die Heimat” am încercat sá -mi reprezint tara mea párásitá în tot sensul pozitiv al cuvântului ,în Germania, apárând orice inferioritate mentalá a nistor golegi si vecini nemti autohtoni care prin dobitocia lor si lipsa de inculturá (pe alocuri) si dispretuitoare împotriva României si a necunoscutului ,am avut prilejul la mai multe discrepante pe aceastá temá.În fine multi din colegii mei de aici(din D) si-au fácut o impresie foarte frumoasá despre tara mea natalá .Timpul a linistit spiritele pe parcurs , am mai trimis pe niste cunoscuti si vecini în vacanta lor ,aproape cu forta în România în Carpati în Timisoara si-n Bucuresti si am fácut reclamá oridecâte ori s-a ivit prilejul. Decând România a intrat în CE pentru mine s-a împlinit un vis , si anume tráiesc în tara mea proprie !…dar faptele lasá de dorit cáci toatá chibzuiala mea -cum zicem noi bánátenii si chiar ardeleneii-se lasá un NOR URIAS NEGRU SI PUTUROS ASUPRA Europei NUMIT -TIGANIADA-CARE TRAGE ÎN GUNOI ROMÂNIA SI SPURCÁ TOATÁ EUROPA !… párerea mea ar fi dacá as fi eu în putere , le-as face jegului âsta de popor împutit-bangladenesian- un loc între România si Bulgaria (bineînteles negociend cu autoritátile bulgare ) o rezervatie înconjuratá de gard electric si lásându-i sá se administreze în voia lor) …si ca sá nu fim neoameni as garanta si vizitele medicale …mai ales cele ginecologice … cu stimá al vostru sá zicem „Revolutionarul Neamt” v-am pupat pe toti , bineînteles pe români !

  63. ROMAN 100%
    05/07/2014 la 10:27 am

    multi stau in alerta cineva trebuie doar sa porneasca o miscare mai ampla,undeva in centru bacau-lui tatal unui mare smecher tigan dadea cu piciorul in toata lumea care trecea pe langa el si boarca lui,a trecut pe langa mine bineinteles a dat si in mine.lam urmarit de la parcul trandafirilor pana pe razboieni spre celalalt parc.Ei in plina intersectie am dat in el pana a fost lat pe zebra apoi a inceput sa zbiere boarca lui ca ii fur.dupa cateva zile ma intalnesc cu vreo 2-3 de ai mei si le zic patania,unu din ei imi zice ca era tatal la unu BICA.Deh o data la juma de an sau de doua ori mai facem cate o nazdravanie de asta.succes si voua.si unu la unu le e frica.si nu va lasati vazuti.am sa incerc sa intensific educativele asupra lor caci si ei sau intensificat in nelegeri

  64. RDR
    08/07/2014 la 11:43 pm

    Salutari la toti romanii mei de pretutindeni. Pentru cei din Romania vreau sa stiti ca cineva se gandeste si la aceasta problema a tiganilor. Nu s-ar fi ajuns aici dar demult guvernul nostru drag si platit din banii nostrii nu ar fi dat de mult mana cu tiganii in defavoarea noastra. Nu vreau sa sune „dramatic” dar se pare ca alesii nostrii le-au promis propria noastra tara minoritatii tiganesti. pentru inceput tiganii primesc din ce in ce mai multe drepturi iar romanii platesc din ce in ce mai multe taxe catre tigani via statul roman. Romanii muncesc pe branci iar tiganii stau acasa si primesc bani de la statul roman. Romanii platesc impozit pe venituri iar tiganii raman in continuare neplatitori de TVA din indulgenta statului roman.
    ideia este urmatoarea: cine este interesat de infiintarea unei miscari anti tigani este binevenit. Este nevoie de aproape oricine insa cei slabi de inger sa ramana pe margine. Cei care au un parinte tigan sau chiar si bunici sau rude la fel, sa nu spere ca va intra in aceasta miscare impotriva tiganilor. Pentru cei interesati sa participe la intemeierea acestei miscari ma pot contacta pe mail. cu toate ca nu promit ca ii pot contacta pe toti. Pana in toamna va fi si un site dar momentan se cauta un server de pe care sa nu poata fi dat jos usor. Va las un mail: rdr_nationalism@yahoo.ro Adresa de mail nu va fi valabila mult timp. Periodic se va sterge si se va schimba cu alta.

  65. attyi
    12/04/2015 la 9:37 pm

    Este bine venita o astfel de miscare.Pana la urma noi platitorii de taxe suntem discriminati de stat.Muncesc de dimineata pana seara platesc taxe,care ajung sub forma de ajutoare la tigani.Parca imi pare rau ca a murit cineva prea devreme.

  66. Momo
    07/01/2016 la 2:32 am

    E bine sa-ti exprimi ideile. Dar se poate sa ai probleme serioase daca se sesizează parchetul.

  67. Radu
    23/04/2016 la 5:32 pm

    Sper sa luati masuri impotriva acestor animale proaste fara creier… Rusinos cum de nu putem sa exploatam tiganii prin aplicarea unor legi extrem de aspre incat sa regrete tot ce au facut… Merita tot ce e mai rau fiindca au facut foarte multa lumea sa sufere fiindca sunt idioti.. Si de ii ardeti daca e permisa chestia asta, nu am nimic impotriva atata timp cat puneti in ordinea prostia uriasa a tiganilor din Romania…

  68. Silviu Mungescu
    13/12/2016 la 8:59 pm

    Sa nu doresti moartea nimanui. Iar singurul judecator cu adevarat e bunul Dumnezeu.Dar nici sa inchizi ochii in fata unor recipiente ale diavolului nu poti. Animale proaste nu exista, iar un tigan nu il poti compara cu un animal niciodata, e cu mult prea inferior. de aceea diavolul isi gaseste cu usurinta salasul in oricare dintre ei. Pacat ca tot ce este sfant in fiecare din natiile civilizate e amenintat cu distrugerea datorita celor mai sus mentionati. Petre Roman este unul dintre primii care a declansat urgia natiei romanesti prin legalizarea cuvantului ROM = tigan . Astfel in ochii altor popoare avem toti aceeasi culoare – tuciurie. Dar aceasta urgie nu se va opri numai la nivelul natiei noastre ci in curand va fi pe plan mondial. Tot ce e frumos va pieri, e voia satanei. Sii nimeni dintre noi oamenii nu va putea opri aceasta. Este precum o faneata invadata de muschi, iarba buna fiind sufocata pana la pieire. Doar Dumnezeu o va putea grebla. De aceea noua, celor care inca nu am fost infectati de veninul tiganesc nu ne ramane decat sa ne rugam. Va multumesc.

  1. 13/12/2008 la 11:30 pm
  2. 25/01/2009 la 11:50 am
  3. 12/05/2010 la 8:37 pm
  4. 10/08/2011 la 11:13 pm
  5. 10/08/2011 la 11:19 pm
  6. 16/07/2013 la 8:06 am
  7. 09/10/2013 la 5:00 pm
  8. 10/10/2013 la 4:16 pm

Lasă un răspuns

