Prima pagină > Diverse, news > Ce mai reclama romanii la Protectia Consumatorilor

Ce mai reclama romanii la Protectia Consumatorilor

Plangerile privind serviciile din turism, cele bancare, de telefonie sau de cablu le-au detronat pe cele referitoare la produsele expirate. Romanii reclama tot mai mult calitatea slaba a unor servicii, comparativ cu anii trecuti cand locul fruntas era detinut de plangerile ce vizau produsele expirate. Peste doua treimi din sesiza rile consumatorilor, inregistrate de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), se refera acum la servicii din domeniul bancar, din turism sau legate de companii aeriene. […]

via EVZ.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: